جواد اطاعت نماینده اسبق شیراز : خاتمی با من تماس گرفت و گفت : در انتخابات نامزد بشو!

ساخت وبلاگ
جواد اطاعت نماینده اسبق شیراز : خاتمی با من تماس گرفت و گفت : در انتخابات ریاست جمهوری  نامزد بشو!
جواد اطاعت در تماسی کوتاه با عصر ایران گفت: آقای سید محمد خاتمی شخصا با بنده تماس گرفته و درخواست کردند که به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان وارد انتخابات ریاست جمهوری شوم. شورای مرکزی اصلاح طلبان با محوریت سید محمد خاتمی، جواد اطاعت را به عنوان گزینه کاندیداتوری ریاست جمهوری اصلاح طلبان مطرح کرده است.
به گزارش عصر ایران، شورای مرکزی اصلاح طلبان با محوریت سیدمحمد خاتمی جلساتی را در دفتر وی به طور منظم برگزار می کنند. در این نشست ها 35 نفر از چهره های برجسته اصلاحات برای چگونگی ورود به رقابت های ریاست جمهوری برنامه ریزی می کنند.

بنابراین گزارش، سیدمحمد خاتمی در دو جلسه اخیر "دکتر جواد اطاعت" را به عنوان کاندیدای مورد حمایت شورای 35 نفره اصلاح طلبان معرفی کرده است.

"جواد اطاعت" متولد 1342، دارای دکتری علوم سیاسی از دانشگاه تهران، استاد علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، نماینده مجلس ششم، مشاور و مدیر کل وزارت کشور در دولت اصلاحات بود.

وی همچنین قبل از این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به رهبری مهدی کروبی بود اما هم اکنون در موسسه باران فعالیت می کند.

 نام این چهره سیاسی آخرین بار پس از حضور در مناظره تلویزیونی زنده و داغ سال 89 و دفاعش از اصلاح طلبان در سطح عمومی بر سر زبانها افتاد.

اطاعت: تایید می کنم

اطاعت در گفتگو با عصر ایران، اصل خبر را تایید کرد.

جواد اطاعت در همین رابطه در تماسی کوتاه با عصر ایران گفت: آقای سید محمد خاتمی شخصا با بنده تماس گرفته و درخواست کردند که به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان وارد انتخابات ریاسس جمهوری شوم.

او همچنین ادامه داد: بنده معقتدم که آقای خاتمی بهترین گزینه اصلاحات در انتخابات است و می تواند به عنوان یکی از کاندیداهای جدی برای قرار گرفتن در راس دولت یازدهم وارد انتخابات شود.

اطاعت در پایان سخنانش گفت: بنده تا به حال به طور جدی به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری فکر نکرده ام، اما اگر قرار بر این باشد که درخواست آقای خاتمی را جدی بگیرم، باید مطالعاتم را در این زمینه شروع کنم تا با بررسی تمام جوانب تصمیم بگیرم.
 
نیــــــــک نیــــــــــــــــــــوز...
ما را در سایت نیــــــــک نیــــــــــــــــــــوز دنبال می کنید

برچسب : انتخابات ریاست جمهوری 92 ,کاندیدهای احتمالی ,اصلاح طلبان ,خاتمی ,اطاعت , نویسنده : سردبیر نیک نیوز nick بازدید : 450 تاريخ : يکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت: 1:02