تصمیم خاص فائزه هاشمی، تحویل سال در اوین!

ساخت وبلاگ

 تصمیم خاص فائزه هاشمی، تحویل سال در اوین

سعید تاجیک که انتشار فیلم هتاکی وی به فائزه هاشمی در حرم حضرت عبدالعظیم باعث تشکیل این پرونده ها گردید، امروز و پیش از فائزه هاشمی از زندان آزاد شده است. تاجیک پس از آغاز حکم خود نیز از مرخصی های طولانی مدت استفاده کرده بود.

شنیده های خبرنگار «بازتاب» حاکی است: فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی تصمیم گرفته است با وجود اتمام دوران محکومیتش در 30 اسفند ماه، مراسم تحویل سال نو را در کنار سایر زندانیان زن در زندان اوین سپری کند.

 

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، فائزه هاشمی که  6 ماه است دوران محکومیت خود در زندان اوین را به دلیل یک مصاحبه در واکنش به هتاکی سعید تاجیک به وی سپری می کند، با وجود حق استفاده از مرخصی و آزادی مشروط، به دلیل آن که بسیاری از زندانیان زن هم بند وی نتوانسته اند از مرخصی استفاده کنند، ترجیح داد دوره محکومیت خود را به طور کامل در زندان اوین سپری کند.

 

وی که اول مهر ماه سال جاری برای سپری کردن محکومیت خود به صورت شبانه در منرلش بازداشت و به زندان منتقل شد، می تواند روز آخر سال را با اتمام محکومیتش به کنار خانواده خود بازگردد، اما وی به خانواده اش اعلام کرده ترجیح می دهد تحویل سال را در کنار زندانیان زنی که از دیدار خانواده خود محرومند، سپری کند و پس از تحویل سال از زندان خارج شود.

 

 

فائزه هاشمی که از سوی زندانیان زن به عنوان وکیل بند انتخاب شده است، چندی پیش در دیدار با هیات تحقیق و تفحص مجلس، از بعضی مشکلات بند زنان گلایه کرد؛ اما یکی از اعضای هیات تحقیق و تفحص در مصاحبه با رسانه ها مدعی شد با وجود این که غذای زندان اوین از غذای منزل وی بهتر است، فائزه هاشمی از کیفیت غذای هتل اوین گله کرده است که فائزه هاشمی با عنوان کردن این که اصولا زندان به آنها غذا نمی دهد که از کیفیت آن ناراضی باشد، اظهار داشت که زندانیان زن بخشی از مواد غذایی را از زندان تحویل می گیرند و خود غذا را در بند زنان می پزند و از کیفیت غذا هیچ گله ای ندارند، اما نارضایتی آنان از نصب دوربین های مداربسته در حمام بند زنان است و نگرانی زندانیان زن از رویت تصاویر این دوربین ها توسط مردان، توسط وی به نمایندگان مجلس انتقال داده شده است.

 

همچنین پس از بروز مشکلاتی میان زندانیان بند زنان و برخی مامورین زندان و انجام اعتراض توسط زندانیان زن، فائزه هاشمی به عنوان وکیل بند به سلول انفرادی انتقال داده شد و پرونده جدیدی برای وی تشکیل گردیده که هنوز منجر به صدور حکم نشده است و برای وی وثیقه ای دویست میلیون تومانی صادر شده است.

گفتنی است، سعید تاجیک که انتشار فیلم هتاکی وی به فائزه هاشمی در حرم حضرت عبدالعظیم باعث تشکیل این پرونده ها گردید، امروز و پیش از فائزه هاشمی از زندان آزاد شده است. تاجیک پس از آغاز حکم خود نیز از مرخصی های طولانی مدت استفاده کرده بود.

 
نیــــــــک نیــــــــــــــــــــوز...
ما را در سایت نیــــــــک نیــــــــــــــــــــوز دنبال می کنید

برچسب : فائزه هاشمی ,زندان, نویسنده : سردبیر نیک نیوز nick بازدید : 452 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 4:52