خبر ویژه کیهان : هاشمی رفسنجانی گفته توان جسمی برای رئیس جمهوری ندارم!

ساخت وبلاگ

خبر ویژه کیهان : هاشمی رفسنجانی گفته توان جسمی برای رئیس جمهوری ندارم!

کیهان در شماره آخر سال جاری نوشت : محمد خاتمی در پاسخ کسانی که از او درخواست کاندیداتوری نموده اند ،گفته است : «شرايط براي نامزدي من مهيا نيست و سراغ هاشمي رفسنجاني برويد.» هاشمي هم در پاسخ گفته «بايد به جوانها ميدان داد. من از نظر جسمي آمادگي لازم را ندارم»! متن خبر  ستون ویژه کیهان به نقل از مشرق چنین است : 

 پاسخ هاشمي به درخواست نامزدي (خبر ويژه) 

هاشمي رفسنجاني در ديدار شماري از نمايندگان سابق مجلس گفت توان جسمي براي نامزدي انتخابات ندارد.
به گزارش مشرق هاشمي رفسنجاني در ديدار شماري از نمايندگان ادوار مجلس كه از وي خواستند در انتخابات رياست جمهوري كانديدا شود گفته است: «ديگر توان جسمي لازم را ندارم. امروز داشتم خاطرات دوران جنگ را مي خواندم كه در يك روز به كرمانشاه و ايلام و خرمشهر رفتم و شب به تهران برگشتم اما الان راه رفتن برايم مشكل شده است.»
همچنين 10 تن از اعضاي مجمع روحانيون مشهد اخيرا با محمد خاتمي و هاشمي رفسنجاني ديدار كرده اند. خاتمي در پاسخ به دعوت آنان براي نامزدي رياست جمهوري گفته است: «شرايط براي نامزدي من مهيا نيست و سراغ هاشمي رفسنجاني برويد.» هاشمي هم در پاسخ گفته «بايد به جوانها ميدان داد. من از نظر جسمي آمادگي لازم را ندارم.»!

نیــــــــک نیــــــــــــــــــــوز...
ما را در سایت نیــــــــک نیــــــــــــــــــــوز دنبال می کنید

برچسب : انتخابات ریاست جمهوری 92 ,کاندیدهای احتمالی , نویسنده : سردبیر نیک نیوز nick بازدید : 449 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 5:17