در آخرین جلسه دولت در سال 91 احمدی نژاد از همکارانش حلالیت طلبید !

ساخت وبلاگ

 در آخرین جلسه هیت‌دولت در سال ۹۱

احمدی‌نژاد: همه را از ته دل بخشیدیم/مرا حلال کنید

رئیس‌جمهور در آخرین سخنرانی در جمع هم​کارانش در دولت هم از «کارشکنی​های خارجی» سخن گفت و هم از «حرف و حدیث‌های مختلف داخلی».

محمود احمدی‌نژاد در آخرین جلسه هیات دولت در سال 91 گفت: امسال سالی بسیار پرکار، پرتلاش و به ظاهر سخت بود و فشارها به طور همزمان از داخل و خارج به دولت وارد می‌شد و ما هیچ دولتی را سراغ نداریم که چنین تحت فشار نا نوشته‌ای از داخل و خارج کشور قرار گرفته باشد.

وي با اشاره به تلاش بدخواهان برای فشار به کشور برای از هم پاشیدن شیرازه اقتصادی کشور گفت: آنها حق داشتند که با این حجم از کارشکنی‌ها و محدودیت‌هایی که ایجاد کردند تصور کنند که شیرازه اقتصادی کشور از هم بپاشد زیرا بر اساس محاسبات مادی باید این اتفاق به وجود می‌آمد. فشار زیادی به مردم وارد آمد اما امروز کشور ما سرپاست. اقتصاد قدرتمند است و علی‌رغم تمام فشارها ما رشد اقتصادی داریم، البته نمی‌گویم که ضعفی در کشور وجود نداشت اما کشور هم‌اکنون در شرایط بسیار مساعدی قرار دارد و من صمیمانه از شما به خاطر تلاش‌هایتان تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه تا زمانیکه خداوند هست و او بهترین قضاوت‌کننده محسوب می‌شود نیازی به تشکر هم نیست، گفت: در زمانیکه فشارها به دولت بسیار زیاد شده و حرف و حدیث‌های مختلفی بیان می‌شد و همه هم علیه دولت بود یکی از دوستان به من گفت فلانی چه خبر؟ من گفتم همه چیز عالی و بسیار خوب است، چرا بد باشد تا زمانی که خداوند به عنوان بهترین وعادلترین داوران هست چه جای نگرانی است؟

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت برداشته شدن فشارها از روی مردم گفت: البته برخی از اینها دست ما نیست و حتی از اراده ملت نیز خارج است. بالاخره بدخواهان به دنبال ایجاد مشکل هستند اما اکثریت اعضای دولت به دنبال خدمت صادقانه به مردم هستند و باید از خدا بخواهیم تا این فرصت خدمت را نصیب ما بکند.

احمدی‌نژاد گفت: به نظر من، باید در لحظه سال تحویل امام زمان را بخواهیم، خود امام را بخواهیم چرا که اگر هرچیزی را کمتر از آن از خدا بخواهیم به معنای خسران است.

کينه​ها را کنار بگذاريم

وی در ادامه خطاب به اعضای هیئت دولت گفت: بیایید که در سال جدید تمام کینه‌ها را کنار بگذاریم و همدیگر را حلال کنیم، به خصوص بنده را، چرا که گاهی مواقع ظرفیت حل مشکلات و مسائل خارج از توان انسان است و بالاخره صدای آدم بالا می‌رود. من از شما می‌خواهم که مرا حلال بکنید. بالاخره ما کار اجرایی داریم،‌باید تصمیم بگیریم و بلافاصله آن را انجام دهیم، ما یک مؤسسه پژوهشی نیستیم و اگر کار پژوهشی نیز انجام می‌دهیم باید برای کار اجرایی باشد.
احمدی‌نژاد با اظهار امیدواری به اینکه سال جدید سالی پر از موفقیت باشد و هیچ یک از فشارهای بدخواهان کارگر نباشد گفت: امیدوارم سال آینده سال رسیدن به موعود و سال عزت و پیشرفت برای ملت ایران باشد.
 
 
نیــــــــک نیــــــــــــــــــــوز...
ما را در سایت نیــــــــک نیــــــــــــــــــــوز دنبال می کنید

برچسب : دولت , نویسنده : سردبیر نیک نیوز nick بازدید : 415 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 13:06